E info@vierv.nl

M 06-229 889 89
M 06-238 394 05

Gevestigd in
Harderwijk en Utrecht

Postadres
Bokkekamp 1
3848 BC Harderwijk

VIERV.NL

Contact

neem contact met ons op

Voor vragen, aanmelding of nadere informatie kun je ons mailen

NB. De laatste tijd belanden veel mails van ons in de spambox, controleer deze daarom regelmatig als je ons een mail hebt gestuurd.

Bellen mag ook (werkdagen maandag, woensdag en vrijdag):
Nadine Boers: 06-23839405
Roel Timmerman: 06-22988989 (best bereikbaar op werkdagen van 17.00-17.30 uur)

Bezoek adres:
We houden praktijk in Harderwijk en Utrecht. Op maandag werken we beiden in Harderwijk, op woensdag en vrijdag werkt Nadine in Utrecht en Roel in Harderwijk.

Bezoekadres Utrecht: Hasebroekstraat 4
Bezoekadres Harderwijk: Bokkekamp 1,
De groepstherapie├źn vinden plaats in Harderwijk.

Fijn als je ons laat weten wanneer je tevreden bent, maar we staan er ook voor open als dat niet zo is. Geef het bij voorkeur aan in een persoonlijk gesprek met je behandelaar.

Heb je een klacht en kom je er in een persoonlijk gesprek niet uit?

Bemiddeling via ons bureau:
Als het niet lukt om het met je behandelaar te bespreken of je bent er niet tevreden over, dan is de andere collega bereid bij te springen en te bemiddelen. Mocht je er op deze manier niet uitkomen en overweeg je een klacht in te dienen, dan kun je het volgende overwegen.

Bemiddeling via klachtenfunctionaris:
Wanneer je een klacht hebt over je therapie dan kunt je contact opnemen met de klachtenfunctionaris van P3NL. Vraag ons naar een klachtenformulier en/of klachten regeling hiervoor.

Een klacht indienen bij de Klachtencommissie:
Is je klacht zo ernstig dat bemiddeling geen oplossing biedt, dan kunt je de Klachtencommissie van P3NL benaderen. De klacht wordt dan – tegen de achtergrond van de Wet Klachtrecht Cli├źnten Zorgsector van 1995 – getoetst. Vraag ons naar een klachtenformulier en/of klachten regeling hiervoor.

Een klacht indienen bij een Regionaal Tuchtcollege:
Je kunt een klacht indienen bij het Regionale Tuchtcollege voor de Gezondheidszorg. Er kan een klacht in worden gediend tot tien jaar nadat het handelen – of het nalaten daarvan – door de hulpverlener zich heeft voorgedaan.

Bureau VIER-V beschikt over een Kwaliteitsstatuut. Als je interesse hebt, kunnen we deze aan je toesturen of meegeven.

Bureau VIER-V werkt AVG-proof en beschikt over een privacyverklaring

VIERV.NL

Psychologische expertise